Tjoho!

Idag sa jag nej när jobbet ringde mig klockan 07.58 på
min lediga dag för att fråga om jag kunde komma in och jobba.
Jag hade ingen ork alls i kroppen. Det hör inte till vanligheterna att
jag säger nej men kände att jag hade allt för mycket planerat
för att låta halva dagen försvinna i jobb och sedan
träning och sedan ta tag i allt jag har planerat. Det är mer
än det som stog på listan igår. Jag och min karl har hela morgon
suttit och kollat på lägenheter och ätit en supergod frukost.
Om 20 minuter ska jag ner och möta upp Wenche på jobbet
och då bär det av till gymmet. Mycket nice. Mitt program som jag
fick hos den personliga tränaren ska köras igenom, minst en gång.
Känner mig otroligt peppad och är på galet bra humör.
Allting går bra nu. Funderar på att slänga in 20 minuter solning
i dagsplaneringen också. Var länge sedan nu.

Dagens fråga är, om man går ner i vikt, följer fingrarna resten av kroppens
exempel och blir smalare eller stannar dom i fat-mode? Inte för att jag har
överdrivet feta fingrar, men tråkigt vore det nog om förlovningsringen blev för stor.
Kan man förminska den?

Nu blev det två frågor i samma fråga men det struntar vi i.
Tacksam för alla svar jag får (vilket oftast är inga.. bitter, jag, neeeejdå!)

Nu ska jag packa träningsväskan och borsta tänderna.

Adios my lovers.

Kommentarer
Postat av: Njorun

Det är en konst att säga nej. Något jag inte behärskar. Jag säger alltid ja. Always.

2009-01-23 @ 23:41:41
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: nea

ja, fingrarna krymper de med, och ja, det finns något sätt för de där duktiga guldsmederna att få dem mindre, de ska kunna svara på det i en sån guldsmedesaffär :) kram

2009-01-26 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0