För öppen.

Som sagt har jag städat i dag.
Det inkluderade att mitt sovrum nu
är såpass välstädat att jag faktiskt
kan tänka mig att ha dörren öppen när
det kommer folk, och kanske tillochmed låta
folk gå in här. Då först till punkt

a) På mitt sängbord står två flaskor
massage olja, en tub glidkräm, ett par handbojor och två dildosar.
Blir det för mycket information för folk
när de kommer in i mitt sovrum? kanske vill
folk inte veta. Bör jag kanske bygga
någon typ av låda att ha sakerna i.
För som den värdinne-typ jag är
vill jag att folk ska trivas..
Eller ska jag bara skämtsamt fråga
om någon tittar misstänksamt på
mina leksaker och dom vill vara med och prova ut dem?

vidare till punkt

b) jag tog egentligen bara upp det här
för att jag ville berätta för folk att jag faktiskt äger
ett par handbojor nu, trots hemresan-från-kos-incidenten.

och slutligen punkt

c) varför folk ens överhuvudtaget skulle vilja
gå in i mitt sovrum, trots att det är välstädat, är dock en fråga.
Måste ju vara roligare när det är ostädat. Nu är det..
två sängar, en matta och ett sängbord. Nog för att
man göra mycket spännande med just dessa 4 föremål men..

Jag ska gå och äta nu.
Adjö.





Kolla, jag har ett lyckotroll. Ni vet sånna som man hadde högst upp
på pennorna när man gick i lågstadiet. (För min del, gymnasiet)

Kommentarer
Postat av: Elin

Han skulle ju kunna sitta där högst upp på din penna



Jävligt stor penna måste du ha då. Och aj för honom att ha den uppstroppad där bak

2008-09-11 @ 19:38:14
URL: http://elinmauno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0